2021-02-12 12:49:48

Obilježili smo Dan sigurnijeg interneta i u Produženom boravku

Učenicima prvih razreda u produženom boravku održana je radionica o prednostima i nedostacima interneta povodom “Dana sigurnijeg interneta”. Radionica je prilagođena njihovoj dobi te je više fokusirana na pristojnu i primjerenu komunikaciju na internetu te opasnosti online igrica  kao i prednosti interneta  s obzirom na obrazovne sadržaje koje na istom mogu pronaći.  1.a razred je čitao slikovnicu “Sigurni s Neticom”, pogledali su video o igranju igrica na internetu i opasnostima koje ono skriva. Započeli su kviz i malo natjecanje te igrali online igrice Dabrica Darko i Interland. 1.b razred razgovarao je o prednostima i nedostacima interneta, izradili su svoje Google ime te radili aktivnost “Prelaženje granice” iz priručnika Pet za net. 1.c također je uz sve navedene aktivnosti provukao i temu kvalitetnog provođenja slobodnog vremena, pristojnog razgovora na mreži te su osmislili vlastita pravila korištenja internetom. Učenici su pokazali veliki interes za temu te će pojedine aktivnosti nastaviti  kroz cijeli tjedan.

Fotografije u cjelovitom članku, klikom na VIŠE.

Učiteljice Marija Delinger, Maja Vidović i Martina Vuko

Učenicima prvih razreda u produženom boravku održana je radionica o prednostima i nedostacima interneta povodom “Dana sigurnijeg interneta”. Radionica je prilagođena njihovoj dobi te je više fokusirana na pristojnu i primjerenu komunikaciju na internetu te opasnosti online igrica  kao i prednosti interneta  s obzirom na obrazovne sadržaje koje na istom mogu pronaći.  1.a razred je čitao slikovnicu “Sigurni s Neticom”, pogledali su video o igranju igrica na internetu i opasnostima koje ono skriva. Započeli su kviz i malo natjecanje te igrali online igrice Dabrica Darko i Interland. 1.b razred razgovarao je o prednostima i nedostacima interneta, izradili su svoje Google ime te radili aktivnost “Prelaženje granice” iz priručnika Pet za net. 1.c također je uz sve navedene aktivnosti provukao i temu kvalitetnog provođenja slobodnog vremena, pristojnog razgovora na mreži te su osmislili vlastita pravila korištenja internetom.

Učenici danas u sve ranijim godinama dobivaju pristup internetu. S jedne strane to je vrlo pozitivna činjenica jer im internet može poslužiti kao koristan alat za prikupljanje novih znanja i informacija, širenje vidika i spoznaja te naravno – zabavu. Nedostatak predstavljaju brojne opasnosti kojima je dijete danas izloženo i koje, isključivo za dobrobit djeteta, nužno zahtijevaju povećan oprez roditelja i ostalih odgovornih osoba (nastavnika, skrbnika i sl.).

Kako bi internet doista postao najvećim dijelom prednost, a samo u iznimnim slučajevima prijetnja potreban je multidisciplinaran pristup pri edukaciji svih dobnih skupina (djece i mladih, ali i roditelja) te uključenost svih koji žive i rade s djecom (Buljan Flander, 2008).

Učenici su obradili današnju temu kroz sepcifične aktivnosti i zadatke. Pokazali su veliki interes za temu te će pojedine aktivnosti nastaviti kroz cijeli tjedan.

Očekivani ishodi/postignuća (učenik/učenica će moći):

razlikovati prednosti i nedostatke korištenja interneta definirati pravila pristojnog ponašanja na internetu procijeniti granicu između pristojne i nekorektne situacije prepoznati i izbjegavati opasnosti interneta prijaviti neugodne situacije roditelju ili učitelju

                                                  Učiteljice Marija Delinger, Maja Vidović i Martina Vuko


Osnovna škola Frana Krste Frankopana Osijek